Monday, May 2, 2011

Vöökudumise teljed

Vanad eestlased kudusid vööd vanal viisil, ümber oma piha. Tänapäeval kipub aega vähem olema järjest kudumiseks ja telgede abi on igati teretulnud. Pildil on teljed ja natuke paistab ka Anu, kes lahkelt mulle vöökudumist õpetas terve eilse pühapäeva :) Aitäh talle veelkorra.
Need teljed on tehtud tisler Aavo poolt, kellega saab soovi korral kontakti meiliaadressilt aav1@hot.ee. 2011.a. alguse seisuga oli hinnaks 20 eurot + postikulu.


Kes tahab vaadata, siis Youtubes on sarnaste telgede kohta üks video.




2 comments:

  1. Tere, oleks ka vaja vööd teha. 15a tagasi õppisin veidi kangastelje kursustel aga nüüd täitsa ära unustanud. Ehk jagad oma õpetaja kontakte?

    ReplyDelete
  2. Tere, mu õpetajaks oli mu enda sõbranna ja tema kontakte ma kahjuks jagada ei saa.
    Kui oled Tallinna inimene, ma usun, et saad sealt abi: http://www.rahvakunstiklubi.ee/

    ReplyDelete